Regulamin Pensjonatu Pod Dobrą Aurą

Szanowni Państwo Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Przechodząc na naszą stronę internetową wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, i w celach analitycznych przez stronę internetową Pod Dobrą Aurą


Od 1 Stycznia 2020 r SEGREGACJA ODPADÓW staje się obowiązkiem , znowelizowana w lipcu ustawa o utrzymaniu czystości i porządku nakłada na wszystkich obowiązek w całym kraju selektywnego dzielenia odpadów komunalnych zgodnie z wymogami określonymi w regulaminie czystości
KOSZE do segregacji Odpadów znajdują się przed obiektem ( Pod schodami ) Pod Dobra Aurą


Regulamin ustala zasady korzystania z usług Pod Dobrą Aurą. Niniejszy regulamin zobowiązuje wszystkich klientów przebywających na terenie wypoczynku.
Klienci korzystający z usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się do poleceń pracowników pensjonatu.


  1. Doba pobytu rozpoczyna się od godziny 14:00 i kończy się o godzinie 10:00 dnia następnego.
  2. Osoba zajmująca pokój, zwana dalej gościem określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje jedną dobę hotelową.
  3. Przedłużenie pobytu, gość powinien zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Pod Dobrą Aurą może nie uwzględnić życzenia gościa przedłużenia pobytu z powodu braku wolnych pokoi.
  4. Gość powinien używać pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem, to znaczy że dla własnych potrzeb zamieszkania lub wypoczynku.
  5. Gość nie ma prawa przekazać innym osobom zwalnianego pokoju, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który zapłacił.
  6. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Złamanie zakazu wiążę się z naliczeniem kary w wysokości 100 zł. Miejsce do tego przeznaczone znajduje się przed wejściem do budynku lub wyjściami tarasowymi. Właściciele obiektu mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym tę zasadę bez zwrotu całej należności za pobyt.
  7. Zakaz wchodzenia w butach narciarskich do pokoju.
  8. Do budynku nie wnosi się wózków dziecięcych, rowerów i tego typu pojazdów.
  9. Cisza nocna w pokojach od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
  10. Zachowanie gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości . W obiekcie zabronione jest zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki, oraz zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite, właściciele mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  11. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pomieszczeniach mieszkalnych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie stanowiącą wyposażenia tych pomieszczeń, np. grzałek elektrycznych, palników gazowych, grzejników itp. W pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz gotowania posiłków, aneksy kuchenne nie posiadają płyty grzewczej ani gazowej.
  12. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Pod Dobrą Aurą , które powstaną z winy umyślnej lub nieumyślnej gościa lub osób go odwiedzających, za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia, urządzeń technicznych, zagubienie kompletu kluczy (70zł). Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju , najemca zostanie obciążony kosztami. Zabrania się samodzielnej naprawy urządzeń lub przedmiotów. Zastrzegamy sobie możliwość wejścia do pokoju podczas nieobecności Gości, w celu zamknięcia okien w razie nagłych opadów atmosferycznych, pożaru, awarii, drobnych napraw, lub innych zdarzeń losowych.
  13. Gospodarz wyznacza miejsce postoju środka transportu Gościa, natomiast nie odpowiadamy za szkody wyrządzone przez osoby trzecie
  14. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  15. Zwierząt domowych nie przyjmujemy.
  16. W przypadku korzystania tylko z jednego noclegu cena wzrasta o 50% oraz w przypadku świąt i ferii.
  17. Należność za cały pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu ( gotówką) lub wcześniej na podany nr konta
  18. W obiekcie zabronione jest zapraszanie oraz przyjmowanie gości (osób nie będących klientami obiektu).
  19. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom: będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
  20. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu, gazu, wody, internetu, a także szkód powstałych przez działanie warunków atmosferycznych.
  21. W przypadku nie zastosowania się przez gościa do regulaminu obiektu, właściciel zastrzega sobie prawo do wcześniejszego wymeldowania.
  22. Klienci pensjonatu zobowiązani są przed wyjazdem zwrócić pokój w stanie niepogorszonym oraz oddać klucze od pokoju. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów  wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy. Każdy rodzic (opiekun), odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone przez dzieci.
  23. Przedłużenie pobytu, gość powinien zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Pod Dobrą Aurą może nie uwzględnić życzenia gościa przedłużenia pobytu z powodu braku wolnych pokoi.
  24. W przypadku nie zastosowania się przez gościa do regulaminu obiektu, właściciel zastrzega sobie prawo do wcześniejszego wymeldowania.

    • Gwarancja rezerwacji:

    • Rezerwacja może być zagwarantowana poprzez wpłatę zaliczki ,kwota zaliczki jest równa opłacie za jedną dobę lub w kwocie ustalonej indywidualnie.
    • Na „wpłynięcie” zaliczki czekamy do 2 dni roboczych od dokonania rezerwacji
    • Rezerwacja nie potwierdzone wpłatą w podanym terminie zostaną anulowane. W wyjątkowych sytuacjach termin wpłaty zaliczki może zostać wydłużony po uzgodnieniu z personelem obiektu.
    • W przypadku rezygnacji z rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi

    • Rezerwacja:

    • Rezerwacji można dokonać osobiście, telefonicznie pod nr 731 359 079 lub wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • W celu dokonania rezerwacji należy podać:
    • datę planowanego przyjazdu oraz długość pobytu
    • planowana godzinę przyjazdu
    • liczbę osób w apartamencie (osoby dorosłe oraz dzieci)
    • imię i nazwisko
    • adres zamieszkania
    • numer telefonu
    • adres e-mail

    • Warunki anulowania, zmiany w rezerwacji, niedojazd

    • W przypadku skrócenia pobytu po przyjeździe Klient poniesie pełną opłatę za nocleg za całość rezerwacji.
    • W przypadku anulowania rezerwacji zaliczka nie będzie zwracana.
    • W przypadku niedojazdu Klienta, zaliczka nie będzie zwracana.
    • Za niewykorzystane noclegi wniesionych opłat nie zwracamy.
    • W przypadku opłacenia całego pobytu następnie rezygnacji z rezerwacji przed przyjazdem Klient poniesie koszty w wysokości zwrotu 50 % kwoty za cenę pobytu.

    • Regulamin Kuchni / Jadalni

      Niniejszy regulamin zobowiązuje wszystkich klientów przebywających na terenie wypoczynku

    • Wszyscy Goście obiektu mogą korzystać z Kuchni i Jadalni
    • Każdy z Gości korzystający z kuchni zobowiązany jest do pozostawienia po sobie porządku
    • Proszę o NIE wynoszenie talerzy i innych przedmiotów kuchennych POZA Kuchnie/ Jadalnie
    • Zachowaj płytę grzewczą w czystości po opuszczeniu kuchni
    • Proszę o opróżnienie suszarki z naczyń i zlewu
    • Za szkody wyrządzone w czasie użytkowania w Kuchni/Jadali odpowiada użytkownik ( Gość )
    • Za produkty pozostawione w lodówce nie odpowiadamy
    • Po opuszczeniu Kuchni/Jadalni proszę o wyłączanie użytkowanych przez siebie urządzeń
    • Proszę nie pozostawiać włączonych urządzeń AGD bez nadzoru
    • Proszę włączać pochłaniacz w czasie gotowania, nie łączony grozi uruchomianiem czujnika dymu
    • Proszę o sortowaniu śmieci

    • Regulamin Korzystania z Trampoliny

    • trampolina przeznaczona jest dla dzieci od 3 do 12 lat,
    • zezwala się na korzystanie z trampoliny wyłącznie na boso lub w skarpetkach,
    • podczas skoków na trampolinie nie wolno mieć okularów i szkieł kontaktowych,
    • przed wejściem na trampolinę należy pozbyć się wszelkich niebezpiecznych przedmiotów,
    • korzystanie z trampoliny jest możliwe przez NIE WIĘCEJ NIŻ DWIE osoby jednocześnie,
    • nie wolno wnosić żadnych posiłków oraz napoi na trampolinę (grozi to zadławieniem!),
    • nie wolno wykonywać niekontrolowanych, niebezpiecznych skoków
    • ZABRANIA SIĘ WNOSZENIA ZABAWEK, WRZUCANIA PIŁECZEK
    • podczas skoków przedmioty mogą przyczynić się do skręcenia stóp lub złamań kończyn